21 November, 2011

Tahniah Mohamad Nazhan


Berdasarkan posting UPSR 2011 yang lalu, ramai yang bertanya apakah keputusan UPSR anak kedua BR, si Nazhan.




Syukur alhamdulillah, kerana ini mungkin juga rezeki beliau berkat usaha yang ditunjukkan.

Kepada semua guru yang pernah mengajar beliau selama tujuh tahun (termasuk 1 tahun pra sekolah), BR ingin mengucapkan ribuan terima kasih yang tidak terhingga atas pengorbanan dan jasa bakti yang telah diberikan.

Begitu juga dengan orang perseorangan yang telah memberikan dorongan dan semangat untuk beliau. Hanya Allah S.W.T sahajalah yang dapat membalas jasa dan budi baik tuan-tuan dan puan-puan sekalian..


Mohamad Nazhan disamping keputusan UPSR 2011 yang diperolehinya.

Masih jauh lagi perjalanan yang akan ditempuhinya, semoga kejayaan akan sentiasa mengiringi beliau selalu. Amin.


Moral Value: Sometimes, we must be hurt in order to grow. It's simply because, some lessons are best learned through pain.

37 Any comments?:

DOMU-KON said...

tahniah...alhamdulilah...

JunAina said...

First step dah berjaya dilalui...TAHNIAH...

nurbeena said...

tahniah...teruskan usaha.

Aishah Jahirah(cik aisha) said...

tahniah.....kekalkan utk next2 exam...:)

Cik Rose Cute said...

Tahniah....di ucapkan..mintak2 anak akak nanti 5A jugak...

CuteOven said...

Alhamdulillah...Tahniah

Faztee Danisha said...

congrats a'an..abg long nt open table ler ye..hehe

antik2unme said...

salam bro, congrates! semoga anak terus berjaya!

Adry@Daun said...

Tahniah buat Mohamad Nazhan.. Semoga anak teruna BR ni mencapai cita2 dlm hidupnya sbg seorg yg berjaya dan berilmu.

iaryylr said...

Tahniah Bro BR Sekeluarga!

zizo said...

tahniah adik. dah masuk sek menengah jgn nk bercinta pula.

nikths said...

Shukur alhamdulillah.tahniah buat adik nazhan dan BR sekeluarga.Langkah pertama dah berjaya,giatkan usaha untuk langkah seterusnya.

Blues Riders said...

BR to DOMU-KON:
alhamdulillah, terima kasih.

BR to JunAina:
terima kasih.

BR to nurbeena:
terima kasih.

BR to Aishah Jahirah(cik aisha):
terima kasih. 3 tahun lagi pmr pula..

BR to Cik Rose Cute:
terima kasih. InsyaAllah anak cik rose juga memperolehi 5a.

BR to CuteOven:
terima kasih.

BR to Faztee Danisha:
no problem mama betty.. nanti abg long dan kakak open table.. hehe..

BR to antik2unme:
terima kasih.

BR to bro Adry:
terima kasih. InsyaAllah.. amin. en hasrul cakap ada ole2 dari langkawi.. ?

BR to ia:
terima kasih bro.

BR to zizo:
terima kasih. haha.. kena dengar lagu "kawan" - ruhil.

BR to nik:
terima kasih bro. insyaAllah semoga semuanya berjaya.

Noh Kodiang said...

tahniah!...

MawardiYunus said...

tahniah

najihatussolehah said...

tahniah2...satu permulaan..

Blues Riders said...

BR to Noh Kodiang:
terima kasih.

BR to najihatussolehah:
terima kasih.

yusuflaili said...

Salam;
Ya betula tu..masih jauh perjalanan yg dilalui..tahniah atas keputusan upsr sebagai pembakar atau kayu penggukur selama 6 tahun belajar disekolah rendah..

Hiddy Asri said...

Alhamdulillah, tahniah!!

AHMAD TAHIR said...

Alhamdulillah, tahniah!!...ate pak cik pun turut serota berseronok atas kejayaan anakda Mohamad Nazhan dlm UPSR...dan tahniah juga kepada sahabat teman BR.

Tikah said...

tahniah3..

Blues Riders said...

BR to yusuflaili:
terima kasih. perjalananya masih jauh lagi..

BR to Hiddy Asri:
terima kasih.

BR to AHMAD TAHIR:
terima kasih yop.

BR to Tikah:
terima kasih.

Mia Liana said...

syukur alhamdulillah... tahniah ya...

muzaffar said...

Alhamdulillah syukur. Tahniah

Encik Kimi® said...

wah...terer!!anak aku nk camni jgk la nnt..hahaha

Blues Riders said...

BR to Mia Liana:
terima kasih.

BR to cikgu paq:
terima kasih.

BR to Encik Kimi®:
terima kasih. insyaAllah..

me3rma said...

tahniah..lol

Blues Riders said...

BR to me3rma:
huhu.. my daughter.. terima kasih.

aima said...

tahniah nazhan..keep up a good work bro for nazhan

Blues Riders said...

BR to aima:
terima kasih.

ecadwinkyasha said...

tahniah buat nazhan...adik eca just dpt 2a 2b 1c je :)

Blues Riders said...

BR to ecadwinkyasha:
terima kasih. walau apapun keputusan yg diterima, jangan berputus asa kerana perjalanan mereka masih jauh..

Anonymous said...

br kampung mana arr ..teman bidor jerr

hana nabihah said...

ada banyak lagi fasa..semoga adik nazhan berjaya lagi :)

Blues Riders said...

BR to Anonymous:
bidor..? ate dekat dah tu..

BR to hana nabihah:
terima kasih. insyaAllah..

Sofya said...

tahniah...

Blues Riders said...

BR to Sofya:
terima kasih.

Related Posts with Thumbnails
 

'http://bluesriders.blogspot.com @ shabramli@gmail.com'