19 March, 2010

Candid Dusting Powder..


Kepada sesiapa yang mempunyai anak atau orang dewasa yang sepanjang masa terpaksa memakai lampin pakai buang, di sini aku syorkan satu dusting powder yang amat sesuai untuk anda. Juga sesuai untuk kaki pancing yang sentiasa terdedah kepada kelembapan pakaian pada tubuh bagi mengelakkan berlakunya jangkitan fungus.




Bukan hendak mengiklan, tetapi sekadar hendak berkongsi maklumat tentang sesuatu yang baik dan berguna untuk kita semua. Tetapi jangan lupa bahawa kesesuaian penggunaan terhadap individu juga mungkin berbeza.




Isiannya tak besar, hanya 30g sahaja. Di awal pengeluarannya dulu bekasnya berwarna putih tetapi sekarang sudah bertukar ke warna merah. Dusting powder ni buatan India.



Sebut saja "Bedak Candid", Ada jual kat mana-mana farmasi.
Harganya mungkin berbeza mengikut sesetengah farmasi. Biasanya antara RM9.00 hingga RM12.00.


Selamat mencuba!

4 Any comments?:

Jimie SC said...

bedak candid nie bertujuan utk menahan kelembapan ke bro?

eita said...

anak saya byk ruam2 pada bdnnya,lepas gunakan bedak candid yg syor oleh member saya segala ruam2 pada bdn anak saya hilang....bedak candid memang bagus untuk bayi,kanak dan org dewasa ......sampai skrg saya masih mgunakan bedak candid untuk saya dan family...olehitu sape yg blum mgunakan bedak candid saya syor gunakan baik untuk keluarga dan anak2....

Anonymous said...

bedak ni mmg terbaik dari bedak2 lain kalau ruam or gatal2,anak saya mase baby jadi ruam,gatal sampai parut hitam,lepas beli kt farmasi 4,5hari parut pon terus hilang,mmg terrrbaik....tp farmasi tempat sy dekat rm20 sebotol...huhu

Anonymous said...

Yup. Bdk candid ni sgt bagus utk ruam. Keempat2 ank sy guna bdk ni. Utk kulit yg alergik pun bagus.

Related Posts with Thumbnails
 

'http://bluesriders.blogspot.com @ shabramli@gmail.com'