13 December, 2010

Gelas Plastik Milo Berkaki Tiga


Malaysia menggunakan 90% daripada penggunaan Milo di seluruh dunia. Ianya amat popular sehingga hampir setiap rumah mempunyai satu tin Milo dan hampir mustahil untuk mencari restoran yang tidak menghidangkan minuman Milo.


Pengarah Urusan Nestle Malaysia, Sullivan O'Carrol berkata Milo telah berada di negara ini hampir 60 tahun dan rakyat Malaysia merupakan pengguna Milo terbesar di dunia.


Kita ikuti keunikan gelas plastik Milo berkaki tiga ini yang BR simpan entah sejak bila dan dari mana ianya diperolehi. He.. he..


Pandangan hadapan menunjukkan logo Milo.


Adalah difahamkan mungkin gelas Milo ini dikeluarkan dengan tema permainan sukan yang berbagai, tetapi setakat yang BR miliki hanyalah dua sahaja iaitu Basketball dan Tennis sahaja.


Amat sesuai sebagai bekas mengisi Ais Kacang (ABC) kerana sifatnya yang tinggi dan berkaki.


9 Any comments?:

iaryylr said...

Bro BR, Entah mengapa saya pun ada 2, dapat di kedai lama, baru tapi stok lama, tetapi saya baru dapat basketball & football, nampaknya kena cari tennis, hoki dan lain-lain, untuk stok ini saya kena cari yang baru tapi stok lama juga.Teruskan berusaha!

LayarLara said...

Yang atas sekali... rumah ku ada dua

Kie-yu said...

comel!
tp saye tak suke minum milo :p

MAMASYAZA said...

uamh saya pun ada dua bijik, hari2 guna

Mawar Merah said...

Umah mentuaku ada sebijik gelas ni.. (^.^)

Mawar Merah said...

Plus, saya suka ratah Milo. Kikiki =P

nikths said...

saya pun ada 2 biji tapi gambar dan logonya dah tanggal sebab hari-hari guna.

MOH KEMBARA said...

Salam, teman rasa kat Msia, Singapore, Brunei dan beberapa negara jer ada Milo ni. Negara lain diorang guna jenama lain.

jay damien said...

Salam BR, koleksi cawan milo yg boleh isi air keliling, lepas tu bekukan ada tak???

Related Posts with Thumbnails
 

'http://bluesriders.blogspot.com @ shabramli@gmail.com'