28 December, 2010

Gelas Sunkist Juice


Gelas Sunkist Juice ini memang cantik (pandangan peribadi) kerana memiliki kaca kelabu yang tebal dan berkualiti. Umum mengetahui bahawa Sunkist adalah cukup sinonim dengan buah oren tetapi di mana buah orennya?


Lebih menarik apabila buah orennya rupa-rupanya terletak di bahagian bontot gelas di mana akan jelas kelihatan sewaktu menunggang gelas untuk meminum airnya terutamanya pada titisan-titisan terakhir.


Untuk itu, gelas ini rasanya hanyalah sesuai digunakan untuk menikmati air oren sahaja kerana jika dibuat minum Milo, kopi atau teh, tentu sekali tidak besesuaian dengan temanya. He.. he..


Pandangan lebih dekat gambar buah orennya yang manis lagi bersari menambahkan lagi keinginan untuk menikmatinya airnya.


12 Any comments?:

iaryylr said...

Gelas Sunkist kaca yang cun! memang menarik buat minum oren!

Che An Dusuki said...

Memang kelihatan berkualiti. Tengok gambar saja pun dah berkenan :)

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

wow....teruja ni...dan2 rasa nk minum hai....

Mawar Merah said...

Xnak minum oren sunkist. Masyam.. huhu

an nur said...

haha, cun! lepas ni nk tampal logo milo plak kat sume gelas. baru ade feel. kan kan? haha.

Black_roses92 said...

hahaha..banyak kot cawan ni kat uma.. sbb suka beli skali banyak juz tu. hurmm..ad la dlm 6 ke 7 ketul cawan tu.. ;) like it

Fahim 'n Alin said...

hahahah.. promote ke hape

Aqila Safuan said...

ahahhaha.perlu keee ?

me and always ME... said...

nice!!!

yad'z said...

tetibe rase haus.... hehe

dabuldahi said...

kreatif!

mrfrogos said...

wah kreatifnye..huhuhuh
mai secawan
huhuhuh

Related Posts with Thumbnails
 

'http://bluesriders.blogspot.com @ shabramli@gmail.com'