30 December, 2010

Porsche Boxster S


PORSCHE BOXSTER S

Niat di hati memang sudah lama ingin memiliki Porsche, tetapi apakan daya... tak mampu.


Diperolehi sebagai hadiah dengan membeli minyak enjin Mobil 1 suatu ketika dahulu.


Nampak garang seperti Porsche sebenar, sesuai untuk memandu petang-petang sambil makan angin.


Pintu dan bonet hadapan boleh dibuka.


Pandangan dari atas.


Pandangan hadapan.


Seolah-olah sedang berkata-kata (Macam filem 'Cars').


Agak-agaknya bila lah boleh memandu Porsche? Berangan saja boleh kot... He.. he..


Untuk maklumat lanjut silalah ke:

8 Any comments?:

iaryylr said...

Bro, saya memang minat diecast nie, cun, jomlah bawa kawan-kawan ronda, alamak bro jangan laju sangat! tengok topi saya sudah terbang!

thomas said...

cantik kereta ni,mcm yg betul pula.

Freaky said...

hehe kiut je bile kete kecik

dayah SnoW Heuka said...

eee sgt lawa dan comel :D

izyani_azahari said...

peh. memang tak kesampaian kalau hajat yang ni.
huh! :(

mrfrogos said...

wah...
aku pon minat jgk kumpul mende alah ni
rmh aku ade byk koleksi keter ni
aku belikat toy sity
nanti aku tunjuk gmba kete aku kat u all
hehehe

MiZi said...

mizi nak ajak baca kisah sedih mizi

http://contengcorner.blogspot.com/2010/12/sedih-yang-aku-redha.html

Miecyber said...

Cute.....

Happy New Year 2011

Related Posts with Thumbnails
 

'http://bluesriders.blogspot.com @ shabramli@gmail.com'