14 September, 2010

Coca-Cola Thailand


Ini pula botol Coca-Cola yang telah dihadiahkan oleh seorang rakan yang telah berkunjung ke Thailand baru-baru ini. Cukup berharga bagi BR yang baru hendak berjinak-jinak dengan koleksi botol ini...








Cantik juga dibuat koleksi jika disusun di dalam almari.


11 Any comments?:

iaryylr said...

Bro, kat giant ada coke camni tapi cap bola, rm 2 lebih regenya...

Blues Riders said...

bro ia,
20 tahun lg rm2 boleh jadi rm200.. hehe..

Mr Noble said...

apsal botol dia cam gemuk? mmg gemuk ker atau ilusi optik? :p

Blackswan said...

Nice shots!

"Nang" u. Chk out my latest Is Jumbo Seafood Over-rated?

iaryylr said...

Baru perasan , cap merah yang saya ada tidak sama lah.. ini belum ada,

alinac lover said...

hehe..nak yg lain saya bole tlg bli kan..hehe kat siam mmg botol2 dorg plik2 sket~

nosembilanbelas said...

rasanya di memory lane ipoh..boleh dapat macam nie... pergi la ronda kat sana

Hidup aku... said...

susah nak dapat botol macam ni sekarang,hee~

y@n@ M!B said...

ms skolah dlu sy rajen gak kmpl botol..skrg dh mls..sbb nnt berhabuk mls nk lap..hehe~

Rasli Jaafar said...

Pelik juga kenapa Coke Malaysia taknak buat botol mcm ni..botol plastik tak tahan lama kalau ada air..lama2 leh kemek..kita terpaksa la kumpol botol siam pulak..hu hu

SCUBA said...

aku pun ada postin pasal coke...nah

http://payabesarpedas.blogspot.com/2010/09/rtm3-jumpa-botol-coke-dalam-juadah-raya.html

Related Posts with Thumbnails
 

'http://bluesriders.blogspot.com @ shabramli@gmail.com'