16 September, 2010

Sprite Thailand


Ini pula Sprite dari Thailand, juga hadiah daripada seorang rakan yang ke Thailand baru-baru ini. Dah orang bagi, simpan sajalah, boleh juga menambahkan koleksi...








Sprite ini pun satu company juga dengan Coca-Cola...


7 Any comments?:

Hairil Rizal said...

Botol dia ni lagi pendek dari botol Sprite kat tempat kita ke?

faizz said...

rasa dia sama jer kot...

CgMas said...

Kenapa boleh teringat pin bowling lak nih!

Amir said...

selalu jumpa coke saja.. jarang jumpa brand collectibles selain coke

iaryylr said...

wah , sprite logo lama nie!,

Fakhrur Razi berkata said...

botol sprite cm kt Malaysia lain ke o.O
beza der bahasa thai tu je kan?
tah la ak xpsn

mahirahnazlim said...

agak kemetot skit botol dia .
haha .

Related Posts with Thumbnails
 

'http://bluesriders.blogspot.com @ shabramli@gmail.com'