03 August, 2010

Mari Bermain Teka-Teki: Apa Benda Ni?


Soalan pertama yang ditanya, apa benda ni? Mungkin kepada pakcik-pakcik atau opah-opah tentu telah mengetahuinya tetapi mungkin tidak kepada anak-anak zaman sekarang. Untuk itu hari ini BR dengan murah hatinya akan menghadiahkan topup RM5 (Maxis, Celcom & Digi sahaja) kepada sesiapa sahaja yang boleh menjawabnya dengan betul.


Syaratnya mudah sahaja, sila berikan jawapan anda di bahagian komen sahaja (di Cbox tidak akan dikira). Jawapan pertama yang betul akan dikira sebagai pemenang dan jangan lupa sertakan sekali nombor telefon anda untuk ditopup. Keputusan pengadil adalah muktamad, surat menyurat tidak akan dilayan. He.. he..


(Sila klik untuk besarkan imej)

Selamat mencuba!

* Peraduan ini dibuka 24 jam dari sekarang dan jawapan serta pemenangnya akan diumumkan pada pukul 10.00 pagi esok.


15 Any comments?:

nur aisya humaira said...

rase2 cam penyepit je...;)

Nur Erma Suzieaty said...

pe mende tu.. cam acuan kuih pun de.. hehe

Cik Awynn said...

lilin ke????? macam lilin tp mana sumbunya??

~Yatt~ said...

salam BR..
adakah ia bicycle seat atau nama melayunya tempat duduk basikal??..kalau salah harap diampunkan..ceq budak baru belajaq.. ;-)

CgMas said...

Butang? No HP x leh bagi di sini (macam dah betul je..) Sekali komen boleh bg berapa jawapan? Nak try lagi ni..

sweetie2010.blogspot said...

Salam,

tak tahulah pulak aper tu..sabun ker, lilin. Masa pun dah habis Sweetie baru tahu ni. hmm tak der rezeki.

AUR said...

Sagat sisik ikan...hehehe...banatai je...

Blues Riders said...

6 jawapan setakat ini belum ada jawapan yang betul.. hehe.. no hp kalau tak nak tunjuk kat sini tak pa, nanti boleh email kat BR.

Anonymous said...

teka je..tempat gantung sabun

Anonymous said...

Penutup batang padel basikal daaa...kiri-kanan. Itu barang mcm penutup utk cover besi padel dari mencederakan kaki lerrr... itu pun x tau kaa?

Hercules Man

Syafiq Kadiran said...

kulit kerang biru!!!!

Elvin said...

kayak toilet ya bang ^^....hehe

Ummi Humaira said...

salam BR...

baru nk jawab tp dah ada jawapannya.... penutup batang pedal basikal kan..... tak per tak dpt hadiah pun .. sekadar suka2 jer

Gen Fujita said...

klip kertas

Qaseh said...

org dah agak dah sebelum bukak komen tadi..sbb gambar tu ade tulis basikal.....
dah lambat..x de rezeki.....

Related Posts with Thumbnails
 

'http://bluesriders.blogspot.com @ shabramli@gmail.com'